עיצוב חדר אמבטיה

למה קיים חדר האמבטיה? בשורה התחתונה, כדי שנצא ממנו נקיים. אבל השורה התחתונה היא ממש לא היחידה, ויש עוד כמה שורות מעליה – בחדר אמבטיה נעים ונוח אנחנו יכולים להירגע במקלחת ארוכה וטובה, להתגנדר מול מראה רחבה, לחשוב את המחשבות הכי עמוקות שלנו אם האסלה ממוקמת גם היא בחדר.

חדר האמבטיה הוא אחד החדרים הכי חשובים לבריאות הפיזית והנפשית שלנו, אבל פעמים רבות הוא מוזנח על ידינו, וחבל. אין תקציב לשיפוץ, או שאנחנו גרים בדירה שכורה וחבל על הכסף, או שפשוט לא הפנמנו כמה זה חשוב, למרות שברור שמאוד היינו רוצים חדר אמבטיה יוקרתי ונעים.

הבשורה הטובה היא שכל אחד מאתנו יכול בעצמו, עם קצת תכנון ובכמה צעדים פשוטים, להפוך את חדר האמבטיה לחדר הכי שווה בבית, ואפילו לעשות את זה בפחות מ-2,000 שקל. רעיונות ודרכים יש בשפע, אבל בחרנו אחד – הפיכת הממלכה הרטובה לחדר אינטימי בניחוח יוקרתי שחור-לבן. איך? הינה, מתחילים.

לפני הכל: הבסיס

לפני שניגש להחלפות, שדרוגים וקישוטים, כדאי שנטפל במה שקיים. אנחנו רוצים מראה חדש ונקי ולכן הדבר הראשון המתבקש הוא טיפול בקירות: צביעה בצבע לבן ונקי תעלה לכם לא יותר מ-200 ₪ לפחית צבע 5 ליטר ואביזרי צביעה כמו רולר, מגש צבע, סלוטייפ, פדים לפינות ואפילו כפפות.

אחרי שחידשנו את הקיר, אפשר לטפל בקרמיקה. חידוש רובה עצמי יעלה לא יותר מ-50 עד 100 ₪ (תלוי בכמות האריחים). האריחים ישנים ולא נוצצים? תוכלו לרכוש מדבקות להדבקה על הקרמיקה בכ-10 ₪ למדבקה. הדבקתם עשר? שילמתם 100 ₪.

אם החלון והדלת דהויים או מתקלפים, ניתן לטפל בהם בקלות על ידי שיוף וצביעה (בלבן כמובן), והחלפת הידיות. הצבע והידיות יעלו ביחד לא יותר מ-200 ₪. רוצים בנוסף לתחושת הניקיון שהתקבלה גם אווירה רומנטית נעימה? החליפו את גופי התאורה בחדר. אין סיבה לשלם יותר מ-200 ₪ לגוף תאורה שעושה את העבודה.

אז כמה עולה הבסיס?

קירות: 200 ₪

קרמיקה: 200 ₪

דלת, חלון ותאורה: 400 ₪

סכה"כ הבסיס: 800 ₪

האביזרים עושים הכל

שייפנו, צבענו – הגיע הזמן לתלות. האביזרים הקטנים שתשימו באמבטיה הם שיעשו את כל ההבדל ויתנו את תחושת היוקרה. למעט השטיחון, אותו נמליץ לבחור באפור (שחור ולבן תופסים לכלוך), והווילון, אותו נמליץ לבחור בלבן נקי, כל שאר האביזרים שנבחר יהיו שחורים ויתנו לנו את הקונטרסט שאנחנו מחפשים. הינה כמה המלצות שלנו:

אז כמה עולים האביזרים?

1 – מתלה כפול למגבות מפלדת אל-חלד: 159.90 ₪

2 – מברשת אסלה תלויה מפלדת אל-חלד וזכוכית: 129.90 ₪

3 – מחזיק לכוס מפלדת אל-חלד וזכוכית: 99.90 ₪

4 – דיספנסר לסבון BARI: 59.90 ₪

5 – דוש – מערכת משולבת SUPER MAXIMO: 399.90 ₪ (זה הפריט הכי יקר שתרכשו, אבל לא היינו מוותרים עליו. דוש שחור הוא הכי מקורי ונותן פשוט תחושה של וואו).

שטיחון: 50 ₪

וילון: 50 ₪

סה"כ האביזרים: 949.50 ₪

אין כמו נוסטלגיה לאווירה חמימה

עיצוב בשחור-לבן אמנם נותן אפקט יוקרתי ומאוד נקי, אבל עלול להיתפס כקר. הינה דרך מעולה לחמם את האווירה, בזול ובלי לזלוג מהקונספט: תליית תמונות בשחור לבן של בני המשפחה. זה גם יפה, וגם מה יותר כיף מאשר לראות את מי שאנחנו אוהבים בזמן ההירגעות באמבטיה? הדפסת חמש תמונות בשחור לבן תעלה לא יותר מ-50 ₪ וניתן למצוא מסגרות שחורות זולות ב-10 ₪ למסגרת.

blog2

אז כמה עולה הכנסת נוסטלגיה?

הדפסת תמונות: 50 ₪

מסגרות: 50 ₪

סה"כ נוסטלגיה: 100 ₪

נקודת הצבע: קטנה אבל ממש משפיעה

הגענו לטאצ' הממש אחרון. הקיר צבוע, הווילון בוהק, האביזרים בשחור נותנים את הקונטרסט והמראה כמעט מושלם. נותר עוד דבר אחרון – נגיעה קטנטנה של צבע בתוך ים השחור-לבן תשבור את המראה הקר ותכניס אור גדול.

מה אפשר לעשות? לתלות מגבת אדומה, או מראה גדולה במסגרת זהב, או עציץ ירוק. כל דבר, העיקר שיהיה בצבע אחד, ושיעשה לכם טוב על הלב.

אז כמה עולה נקודת צבע?

לא יותר מ-50 עד 100 ₪

אולי תאהב/י גם